Startpagina Startpagina Ik wil weten waar mijn bestelling zich bevindt

Ik wil weten waar mijn bestelling zich bevindt

Hoe kunt u de status van uw bestelling controleren:

  1. Kijk in de verzendbevestiging die u per e-mail heeft ontvangen. Daar vindt u de geschatte leverdatum.
  2. Als de gebruikelijke levertijd is verstreken en u uw bestelling nog niet heeft ontvangen, stuur ons dan een bericht naar info@lunzo.be.
 

Kleine tip: Vraag voordat u contact met ons opneemt even bij uw buren of het plaatselijke postkantoor na. In sommige landen is het gebruikelijk dat pakketten worden afgehaald op een afhaalpunt nadat ze aan de lokale post zijn overgedragen.
 

Ik heb geen verzendbevestiging per e-mail ontvangen

Het is mogelijk dat uw bestelling nog niet is verzonden. Als de verzenddatum al verstreken is, neem dan contact met ons op via info@lunzo.be, dan controleren wij de actuele status.

Controleer ook uw spam- of ongewenste e-mailmap. Als u daar ook geen e-mail van ons vindt, is het mogelijk dat er tijdens het plaatsen van de bestelling een foutief e-mailadres is ingevoerd. In dat geval kunt u ons schrijven op info@lunzo.be en wij helpen u graag het probleem op te lossen.

 

Heeft u een verkeerd of onvolledig adres ingevoerd?

Voor een succesvolle levering is het belangrijk dat het adres correct en volledig is ingevuld. Als er gegevens ontbreken of een fout is gemaakt, kan het pakket worden vertraagd, teruggestuurd of zelfs zoekraken. Als u merkt dat het opgegeven adres onjuist is, volg dan deze instructies:
 

  • Neem zo snel mogelijk contact met ons op via info@lunzo.be en vermeld het juiste adres. Wij kijken of het nog mogelijk is om de wijziging bij de vervoerder door te voeren.
  • Als het adres verkeerd is ingevoerd en het pakket daardoor zoekraakt, kan er geen terugbetaling plaatsvinden.
  • Als u een adres hebt ingevoerd dat wel geldig is maar niet van u is, wordt het pakket daar bezorgd en bent u zelf verantwoordelijk voor het terughalen van de zending.
  • Als de verkoper ermee instemt het pakket opnieuw te verzenden naar het gecorrigeerde adres, zijn de nieuwe verzendkosten voor uw rekening. Als herverzending niet mogelijk is, ontvangt u een terugbetaling voor de bestelde goederen.