Startpagina Startpagina Ik wil de bevestigingsmail bekijken

Ik wil de bevestigingsmail bekijken

Wanneer u een bestelling afrondt, sturen wij u verschillende soorten berichten:

  1. Bevestiging van ontvangst van de bestelling – kort na uw aankoop ontvangt u een e-mail met een bedankje en uw bestelnummer.
  2. Betalingsinformatie – zodra de betaling succesvol is verwerkt, ontvangt u een bericht dat de bestelling is betaald en binnenkort wordt verzonden.
  3. Verzendmelding – wanneer het pakket aan de vervoerder is overgedragen, krijgt u een e-mail met de melding dat het onderweg is. Als uw bestelling door meerdere verkopers wordt verzonden, kunt u meerdere meldingen ontvangen.

Wat te doen als u de e-mail niet ontvangt?

Soms komt de bevestiging niet in uw inbox terecht. De meest voorkomende oplossingen:

  • controleer de map Spam of Ongewenste e-mail,
  • controleer bij Gmail ook de tabbladen Sociaal en Reclame,
  • voeg het adres info@lunzo.be toe aan uw veilige contacten.
 

Als u de e-mail nog steeds niet hebt ontvangen:

Als u het bericht na controle van alle mappen nog steeds niet kunt vinden, neem dan contact met ons op via info@lunzo.be. Wij controleren snel of uw bestelling correct is verwerkt. We raden aan geen nieuwe bestelling te plaatsen totdat wij de status van de oorspronkelijke hebben bevestigd.