Startpagina Startpagina Betaalmethoden

Betaalmethoden

Betaalbeveiliging

Uw betalingen zijn bij ons altijd beschermd. Wij maken gebruik van moderne betaalgateways en processen die voldoen aan de hoogste veiligheidsnormen (PCI-DSS). Alle transacties worden sterk versleuteld en gecontroleerd via beveiligingsmechanismen die fraude voorkomen. Zo bent u ervan verzekerd dat uw gegevens veilig blijven.

Betaalmethoden

Afhankelijk van het land van waaruit u bestelt, worden de bijbehorende betaalmogelijkheden weergegeven. De beschikbare opties ziet u steeds op de productpagina en in het winkelmandje bij het afronden van uw bestelling.
 

Tot de ondersteunde betaalmethoden behoren:

  • Visa
  • Mastercard
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Mobilepay
  • iDEAL
  • BLIK
  • Bancontact Mobile
  • Cartes Bancaires
  • Overschrijving per bank
  • Revolut Pay

In de meeste gevallen wordt de betaling onmiddellijk verwerkt en ontvangt u direct een bestelnummer en een bevestigingsmail. Indien een extra veiligheidscontrole nodig is, wordt de betaling bevestigd zodra deze voltooid is – meestal binnen 24 uur.

Problemen met de betaling of geweigerde betalingen

Als een betaling wordt geweigerd, kunnen wij helaas niet aangeven waarom – deze informatie wordt uitsluitend verstrekt door uw betaalprovider of bank. De meest voorkomende oorzaken zijn:

  • verlopen kaart
  • ongeldig kaartnummer
  • mislukte 3D-Secure-authenticatie
  • geweigerde CVC-code
  • geblokkeerde kaart
  • onvoldoende saldo
  • onjuist ingevoerd factuuradres (AVS-controle)

Als de betaling niet lukt, raden wij aan contact op te nemen met uw bank of met de aanbieder van de gekozen betaalmethode.

Wanneer wordt de bestelling officieel aanvaard?

De betaling en de bevestigingsmail betekenen nog niet dat er een bindende koopovereenkomst tot stand is gekomen. De bestelling wordt officieel aanvaard zodra de verkoper uw bestelling verzendt. Tot dat moment behouden Lunzo of de verkoper zich het recht voor om de bestelling om welke reden dan ook te weigeren.